søndag den 6. marts 2011

Træning 6. Marts 2011

Fysisk: kl. 19.00, 10 km på dagen (Stille og rolig restitutions tur)

Generelt: Det var den Skiferie.... det har været en helt fantastisk uge i Østrig sammen med gutterne. men den har bestemt også været hård ved kroppen. Fik som planlagt kun løbet et par enkelte ture da ugen der nede var priorioteret til en helt masse ski løb og for den sags skyld afterskiing :-) og konsekvenser her af er et ca 2 kilo på mavsen og et set back i formen - men det var jeg som sagt klar over da jeg tog afsted, så det er helt fint. men de næste par uger kommer så modsat til at byde på kilovis af fisk og grøntsager for de ekstra par kilo skal væk igen!!!! og efter denne restitutions uge skal ugen mængden igen på den rigtige side af 100 km.

Endvidere skal det nævnes at første periode frem mod Hamburg marathon er overstået. de sidste halvandens månedstid har jeg udover kilometer prioriteret terræn løb og bakkesprinter for at styrker muskulaturen i bentøjet.... og hvad kan afslut en sådan periode bedre end en uge i alperne :-)
næste special periode kommer til at byde på 2 ugentlige Vo2 max interval pas..... ikke lige frem min livret, men de er absolute nødvendige, hvis man skal løbe hurtigt. men det skal nok gå når jeg lige kommer igang..... så allerede fra i morgen af står den på 5x1000 meter fuld gas plus lidt op og ned jog kilometer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar