torsdag den 30. juni 2011

Træning 30. Juni 2011

Morgen

Fysisk: kl. 05.30, 8 km (Mængde træning)

Generelt: Morgenens pas blev løbet inden jeg skulle møde på jobs, derfor det sindsyge tidspunkt af døgnet. havde overnattet nede i spjældet så løb de 8 km på løbebåndet i personalehuset og med 14 kmt. passet gik okay, var dog lidt øm i benene - og kan sagtens mærke jeg ligger lige på grænsen af, hvor meget kroppen pt kan holde til at træne i øjeblikket.

Aften

Fysisk: Kl. 22.30, 15 km (Mængde træning)

Generelt: Dagens andet pas og det 7. på blot 4 dage.... passet blev løbet efter jobs på løbebånd. Jeg løb de 15 km stille og roligt med 14 kmt og en svag hældning på 1,5 procent. Benene har haft det lidt skidt i løbet af dagen - men da jeg først kom igang gik det faktisk rigtig godt. skulle have løbet lidt bakkesprinter men droppede dem da jeg synes benene har været lidt trætte, og skulle jo nødig rende ind i en skade. Så derfor sparede jeg lidt på krudtet i dag og fokuserede på mængden... satser på at være frisk i morgen formiddag, hvor jeg håber at komme til at løbe 10 x 400 meter bane intervaller, hvis ellers skovbakken stadion er ledig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar