mandag den 27. oktober 2014

Træning 27. oktober 2014

Morgen (Nat)
Fysisk: Kl. 04.30, 12 km (restitution)
Generelt: Stod hertil morgen endnu engang alt for tidligt op for at få futtet en tur inden jeg skulle på Work. Men som jeg vist også skrev sidste mandag - så er det bare total lækkert når man kommer af sted og ud i den mørke men yderst stille morgen. Synes selv jeg er blevet meget bedre til at sige Fuck til tempoet på de her morgen tur og i stedet bare sørge for at holde et roligt tempo, som ikke kræver noget ekstra af kroppen.... Det har i hvert fald været med til at gøre at jeg kan nyde turene endnu mere, her om morgenen hvor trætheden er lidt større end normalt. De 12 km blev i øvrigt snittet i rolige 4.48 m/km
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet i arbejdstiden sammen med banditterne... rundt og rundt det gik i et samlet snit på 4.10 m/km. De første 5 km løb jeg sammen med en indsat - så tempoet var lidt lige som i morges måske en anelse hurtigere. Herefter skruede jeg voldsomt op for tempoet og løb de sidste 5 i progressiv fart fra 4.00 til 3.25 m/km. Alt i alt var jeg ganske fint og let løbene.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar