mandag den 7. august 2017

Træning uge 31 2017

Fysisk: 100 km (varighedsløb + fart)
Generelt: En uge som er forløbet planmæssigt, samtidig med en masse arbejde har jeg trappet mængden lidt ned men bevaret det kvalitet jeg nu har kørt med det seneste stykke tid. Nedtrapningen er med udgangspunkt i at jeg på Lørdag løber DM 100 km i Viborg - hvilket bliver min debut på distancen. Har tidligere løbet 6 timer (81,7 km) for et par år siden.... Det var frygtelig frygtelig hårdt - så mon ik det også bliver det på lørdag. Så planen er "jeg tager det vist bare som det kommer" :-) Har valgt at løbe dette løb - da jeg grundet familieliv, ferie i mexico og husbyg osv her resten af året har valgt ikke at løbe noget seriøst marathon eller halvmarathon... det må blive til foråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar