søndag den 2. oktober 2011

Træning 2. Oktober 2011

Fysisk: kl. 15.30, 8 km på dagen
Generelt: løb en tur ud til de gamle i Trige, kan godt mærke formen er gået i "efterårs hi".... og at jeg har taget et par kilo på igen siden odense marathon, hvilket vel er meget naturligt. Tur gik faktisk ganske okay, og lækkert at få futterne på igen. og havde faktisk ganske godt med tempo på de sidste 2 - 3 km. Nu står den på ferie den næste månedstid i Nepal. men kan love jeg vender retur her på bloggen omkring den 1. November, hvor jeg tager hul på vintertræningen - som allerede er planlagt :-)

2 kommentarer:

  1. Wee huu!!
    Så venter jeg med spænding på, at du forhåbentligt deler dit program her. =)

    God ferie!!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have.... Jeg ligger det 100 procent ud til offentlig skue når jeg kommer hjem. der bliver nu ikke så mange finurligheder i det - udover det kommer til at bestå af en HELT MASSE mængde kilometer, plus en øgning af trænings pas pr uge - udelukkende med henblik på at kunne klare en øget træningsbelastning til foråret. Men skal selvfølgelig nok ligge det ud....

    Vi ses om en månede...

    SvarSlet