søndag den 18. december 2016

Træning uge 50 2016

Fysisk: 160 km, varighedsløb + fart)
Generelt: Så blev endnu en uges trænings færdiggjord og dermed klar til at ryge i bogen. Ugen har samlet budt på 160 km inkl 3 fart pas og en langtur. Generelt er ugen forløbet efter planen og generelt set en rigtig god trænings uge. Mandag fik jeg trænet korte fart intervaller med en knægt på arbejde, som lykkedes meget godt med at følge med i et tempo omkring 2.55 m/km. Herudover har jeg fået løbet min sædvanlige tempotur på 8 km, denne blev løbet på et lidt træls tidspunkt - nemlig kl 6 om morgenen i onsdags inden jeg skulle på jobs... men trods dette gik det fint, og det er nu engang vilkårene når jeg har et uge program som jeg har. ugen blev sluttet af med tømmermænds intervaller på bånd i dag efter, at jeg havde løbet en medium langtur med nogle RunAar gutter i går i Aarhus inden jeg skulle videre til den årlig herre julefrokost med mine Trige venner. Den kommende uge bliver med nedsat mængde for at få restitueret efter at jeg har øget i mængde og kvalitet de sidste 4 uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar