mandag den 24. april 2017

uge 16 2017

Fysisk: 76 km (varighedsløb + konkurrence)
Generelt: En uge som forløb efter planen, 4 trænings pas op til Hamborg marathon søndag. Hamborg endte med en tid på 2.27.50 præcis samme tid som jeg løb sidste år der nede. Havde dog langt hen af vejen et fantastisk løb i år - hvor jeg fulgtes med den portugiske kvindelig vinder, som havde private pacere på til en sluttid på 2.24. Men ved knap 37 var bentøjet færdig.... jeg var egentlig frisk og havde massere af energi, men musklerne i mit venstre ben var færdige og begyndte at små krampe i mit lår... musklerne var hård som sten, og da jeg mistede muligheden for PR gav jeg helt op og "joggede" hjem de sidste 5 km, og tabte af den grund unødvendig meget tid. Ellers et fantastisk løb hvor det bare kørte perfekt til langt hen i løbet uden nogle små kriser undervejs som jeg ellers plejer at få... Så lidt en skam jeg ikke formåede at løbe PR hjem.... var ellers optimistisk da jeg "svævede" hen over en lille bakke ved 35 som jeg plejer at falde sammen på der nede. Men sååån skulle det ikke gå... og alt i alt er jeg ok tilfreds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar