mandag den 17. juli 2017

Træning uge 25+26+27+28

Fysisk: 450 km (varighedsløb + fart)
Generelt: Så er jeg hjemvendt fra 3 ugers ferie i Mexico med familien, hvor vi har rejst lidt rundt og oplevet og badet en helt masse. dog har jeg dog formået at få løbet et pas om dagen 2 nogle enkelte dage. har haft som mål med 100 km i ugen og så ellers få løbet det fart og tempo jeg nu lige har kunnet overskue i den varme mexicaske sol. Formen er ikke blevet forbedret der over men blot blevet vedligeholdt hvilket også var målet med min træning der over. Ellers er der ikke så meget at berette om mit løb der over, andet end jeg afsluttede ferien med en lang Langtur hjemme i Strandby i går søndag med en tur på 57 km. En tur jeg løb for de jeg ka tur :-) havde aftalt at mødes med Vibs ved et meget populært ishus i Nordjylland - så tænkte jeg lige så godt kunne løbe der over :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar