torsdag den 25. december 2014

Træning 25. december 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 08.15, 12 km (restitution)
Generelt: Stod her julemorgen op før resten af familien fik øjne efter en veloverstået og hyggelig juleaften. Der var som de fleste nok har bemærket faldet lidt sne i nat til lidt overraskelse.... så dagens første tur blev her ude på landet løbet i 5-10 cm sne og sjap - så jeg løb blot og hyggede mig og nød en kold og smuk morgen. de 12 km blev snittet i omkring 4.50 m/km tempo. Var ok løbene dog lidt tung i kroppen efter at have forspist mig igår samt det tidlige tidspunkt.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev denne gang løbet indendøre..... mit svoger og 8 årige nevø tog her til eftermiddag en tur over i det lokale center og trænede en god times tid. min svoger løftede vægte og jeg hamrede nogle kilometer.... alt i mens men nevø ikke rigtig kunne finde ud af hvilken af dele han synes var sjovest og sejest at deltage i..... han fik da i hvert fald løbet 10 minutter på nabo båndet - og var endda helt oppe og runde 13 kmt. de 17 km blev snittet i 4.05 m/km, hvor jeg startede ud i 4.15 og sluttede i 3.45 m/km tempo. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar