søndag den 21. juli 2013

Træning 21. juli 2013

Morgen
Fysisk: kl. 06.40, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Kørte ned på arbejde her til morgen og løb en kort morgentur inden jeg mødte, det blev til 7 km i snit 4.08 m/km. Var ganske fint løbende.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 9 km (tempo løb)
Generelt: Dagens andet og ugens sidst kvalitets pas skulle i bogen, det blev til 3 km opvarmning efterfulgt af 5 km tempoløb i tiden 15.53 minutter inden jeg sluttede med 1 km afjog. passet blev løbet på bånd hvilket nok har været med til at hjælpe lidt på tempoet i forhold til tempo delen. Tiden 15.53 er faktisk en ny uofficel PR på distancen.... med et sekund :-) men det tæller vist ikek når underlaget var som det var, hehe.  Men fakta er at det går pisse godt i øjeblikket. det er 3 succesfulde uge i træk uden problemer af nogen art hvor alle pas er blevet gennemført til punkt og prikke. Den kommende uge bliver lidt præget af at jeg skal til aalborg på søndag til store DM og løbe 5000 meter. Jeg regner dog ikke med at trappe ned, da det ikke er et høj prioritets løb for mig - nok mere end chance for, at få en ny pr i hus på distancen nu når det glippede tilbage i juni pga sygdom. Prøver dog at pres kilometerne sammen først på ugen så fredag og lørdag kan blive forholdsvis rolige.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar