onsdag den 31. juli 2013

Træning 31. juli 2013

Fysisk: kl. 14.30, 30 km (Langtur inkl. MP)
Generelt: Ugens langtur blev løbet i dag onsdag, da jeg er lidt tidspresset i weekenden, det er absolut ikke optimalt at gøre dagen efter et interval pas, og dagen inden jeg gerne skulle løbe interval med klubben i morgen..... men man må jo få det hele til at passe sammen på en måde, også længe jeg lytter til kroppen så jeg ik bliver skadet går det nok. Løb som sagt langtur i dag, hvor jeg startede ud fra fitness centeret nede i byen..... løb herefter 19 km rundti området omkring mindeparken, stadion og i marselisskoven, en lettere kuperet tur, dog lækkert med lidt blødt underlag og skovens lækre omgivelser. Herefter løb jeg ind og nappede de sidste 11 km på bånd hvori jeg indlagde 7 km i marathon pace (3.30 M/km). Det var lidt hårdt i dag... specietl de sidste 7-8 kilometer var lidt en kamp, men det skyldes jo nok som sagt gårsdagens kvalitet som sad lidt i benene og kroppen..... ellers udemærket tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar