mandag den 1. juli 2013

Træning 1. juli 2013

Morgen
Fysisk: kl. 05.40, 12 km (varighedsløb)
Generelt: Kørte alt for tidligt ned til Horsens for at træne dagens første kilometer på bånd, inden jeg skulle møde på 15 timers vagt. Ok morgen træning hvor de 12 km blev snittet i 4.08 m/km, var dog en anelse træt hvilket nok skyldes en blanding af tidspunktet samt, at jeg har sovet temmelig urolig i nat og ikke fået så mange timer som jeg kunne ønske mig. Løber en kort tur når jeg har fri fra jobs kl 22.00 i aften.
Aften
Fysisk: kl. 22.00, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en kort tur på bånd efter jeg havde fået fri, jeg var ganske fint løbende dog lidt træt i lårene. Det blev i alt til 8 km i snit 4.08 m/km hvilket bringer den samlede dags mængde op på de 20'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar