søndag den 1. februar 2015

Træning 1. februar 2015

Fysisk: Kl. 07.15, 13 km (interval)
Generelt: Dagens og ugens sidste pas blev løbet hertil morgen lige efter at jeg havde fået fri fra nattevagt. Jeg skulle møde på jobs igen kl 14, så vurderede at jeg nok var mere frisk nu end efter at have sovet 4-5 timer. Efter 5 km progressiv opvarmning løb jeg 5x1200 meter på bånd med 1½ minuts pause imellem. Jeg startede ud i 3.05 på de første par intervaller og på de sidste løb jeg 3.00 tempo, så altså et samlet snit på intervallerne på 3.02 m/km. Var overraskende let og godt løbende hertil morgen... så alt i alt var det en god afslutning på en uge som har budt på 177 km. Næste uge bliver endnu en hård uge inden jeg laver en mini mini nedtrapning til Barcelona halvmarathon. hvilket passer glimrende oven på 3 hård trænings uger med masser af kilometer og fart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar