søndag den 15. januar 2017

Træning uge 2 2017

Fysisk: 160 km (varighedsløb + fart)
Generelt: Ugen er forløbet planmæssigt i frohold til kilometer og kvalitet, bortset fra en total smadret ryg/skulder midt på ugen efter noget have arbejde er det forløbet fint - selvom jeg et kort øjeblik var ved at være bange for at skulderen/ryggen skulle til at ødelægge min træning.... men det forsvandt heldigvis igen i løbet af torsdagen. har fået løbet mine planlagte 160 km inkl en tempotur og nogle gode fart intervaller, blandt andet en serie i torsdags på bånd hvor jeg løb 10 x 500 med 75 sekunders pause i et fart snit på 2.48 m/km. formen er generelt god og er på vej det rigtige vej - eneste problem lige pt er at jeg nok lige vejer 3-4 kilo for meget for at være helt skarp, men vi må se hvad det bliver til om 4 uger i Barcelona.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar