onsdag den 6. august 2014

træning 5 august 2014

Formiddag
Fysisk: kl. 09.00, 15 km (interval)
Generelt: Løb her til formiddag en serie tærskel intervaller på bånd inden jeg skulle til tandlæge og derefter videre til nordjylland op til min lille smuksak :-) efter 4 km opvarmning løb jeg 3 x 2500 meter med 1½ minuts pause imellem..... De tre intervaller blev alle løbet i tempo 3.09 m/km, hvilket er ene anelse hurtigere end jeg har gjordt de seneste uger, men formen er god og kroppen har godt af at blive presset lidt. Jeg var rigtig fint løbene og passet gik perfekt.
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 6 km (varighedsløb)
Generelt: Efter at have spist fødselsdags middag, valgte jeg at futte en ultra kort tur på 6 km i tempo 4.17 m/km, så der var ro i huset til børne putningen :-) løb lidt rundt på må og få i Strandby. Fint aften tur i et mega MEGA lækkert vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar