fredag den 7. september 2012

Træning 7 september 2012

Morgen
Fysisk: kl. 08.30, 11 km (Rolig varighedsløb)
Generelt: Løb en lille tur umiddelbart efter jeg var stået op, Det blev bare til en rolig tur ned omkring Egå Engsø som sædvanligt - en tur jeg efterhånden kender til hudløshed :-) snittet blev på 4.27 m/km.... ganske udemærket morgen tur.
Aften
Fysisk: kl. 17.00, 12 km (Varighedsløb)
Generelt: Aften tur blev futtet i Trige og omegn da jeg er taget ud for at besøge mine forældre - da hele familien skal i Djurssommerland i morgen. Det blæste en halv pelikan - men formåede alligevel at holde et nogenlunde stabilt tempo på 4.10 m/km. Benene føltes rigtig fint her til aften - så en yderst kort rolig tur i morgen - så skal jeg nok være fit for fight søndag til Audi Challenge halvmarathon. Håber bare at vinden løjer lidt af så vi kan få lidt mere optimale forhold.... ellers bliver det sku ikke sjovt :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar