fredag den 25. oktober 2013

Træning 25. oktober 2013

Fysisk: Kl. 14.45, 17 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Prioriterede i dag at få lidt flere kilometer i benene, fremfor tempoet. Havde aftalt at mødes med min ven mikkel som skulle løbe sidste tur inden marathon her i weekenden, han skulle blot løbe 7 km i omkring 4.30 tempo. Jeg startede derfor selv med at løbe 7 km som opvarmning hvorefter jeg futtede en rolig hygge tur med ham. Det blev for mit vedkommende i alt til 17 km i snit 4.21 m/km. Var ok løbende.....

I disse Knæk Cancer tider på tv2, vil jeg lige linke til en af mine løbevenners blog. Alexander som nu løber for Aalborg atletik men som jeg tidligere har haft fornøjelsen af at konkurrere og træne med i 1900 ML. Skriver et tankevækkende indlæg om hans egen Cancer historie.... LÆS DET!!!!
http://alexanderlefevrejohansen.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar