søndag den 27. oktober 2013

Træning 27. oktober 2013

Fysisk: kl. 01.30, 27 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet midt om natten her mellem lørdag og søndag. Min ven Mikkel Andresen skulle løbe Aarhus Nat marathon, et lille hyggeligt arrangement på havnen i Århus.... ruten var lettere oplyst men bestemt ikke særlig løbe venlig, hvis man ønskede at løbe stærkt :-) Jeg tog der ned for at heppe og hjælpe ham lidt med pacet..... jeg startede ud omkring en time efter løbet var skudt igang, hvor planen så var at trække ham omkring halvanden times tid..... Jeg endte med at trække ham resten af vejen hjem hvilket ikke var planen - så jeg fik 27 km i bogen i omkring 4.30 tempo. Var fint fint løbende, og selvom tempoet ikke var det højeste så fandt jeg da ud af at min udholdenhed stadig er nogenlunde - 2 timer og 3 minutter uden problemer.
I alt har denne første opstarts uge budt på 102 km...... målet var omkring 90. satser på en gentagelse i den kommende uge - men gerne med et enkelt eller 2 tempo pas indlagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar