mandag den 21. oktober 2013

Træning 21. Oktober 2013

Fysisk: kl. 10.45, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Så er jeg vendt hjem fra Afrikas land.... og er fuld af motivation for at genoptage den hård træning. Jeg har nydt de mange oplevelser som rejsen har givet - samt den løbefri periode. Hvilket jeg i øvrigt tror min trætte krop havde brug for efter en lang sommer med marathon træning.
Dagens og min nye priodes første trænings tur blev futtet omkring Egå Engsø og bød på 14 km i snit 4.30 m/km. Det var rigtig lækkert at komme igang igen og jeg nød virkelig det danske vejr :-) Men omvendt var det frygtelig frygtelig hårdt..... Formen har lidt et seriøst knæk over de sidste 30 løbefrie dage. Men jeg er sikker på formen nok skal komme hurtigt igen, grundformen har jeg i hvert fald..... hvad mit næste løbemæssige mål skal være har jeg ikke helt lagt mig faast på endnu. Men overvejer lidt at stille op til DM lang Croos i Viborg d. 1. december, dog ikke i top form da der kun er 5 uger til. men nok mest bare for at være med og teste formen lidt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar