onsdag den 30. oktober 2013

Træning 30. oktober 2013

Middag
Fysisk: Kl. 12.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas umiddelbart efter at være vågnet, var lidt træt efter gårsdagens sene tempo pas. så løb blot en rolig tur i et ganske ok efterårsvejr, det blev til 10 km i snit 4.27 m/km i et let regnfuldt Skejby :-)
Aften
Fysisk: kl. 19.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Var her til aften kørt et smut ud til mine forældre i Trige for at spise aftensmad, her løb jeg endnu en 10 kilometers tur. Turen blev futtet i min nye adidas refleks jakke og i min pandelampes skær... hold op der er mørkt der ude på landet :-) løb de 10 kilometer en anelse hurtigere end tidligere i dag, nemlig i snit 4.22 m/km.
Kan lige så stille mærke at min form bliver bedre og bedre for hver dag der går, selvom det bliver et langt slid at komme tilbage i topform - der er heldigvis en del måneder til jeg skal toppe igen, så det går nok. Jeg har den seneste uges tid gået og leget med tanken om at skulle prøve lidt cross løb i år.... så planen er at jeg stiller op til DM lang cross i Viborg den 1. december.... er klar over jeg ikke kan nå at komme i form, så tager det vist bare som en sjov oplevelse og som en form tester i forhold til resten af den danske elite :-) Det blir sjovvvv....... og samtidig kan løbet være med til, at fremme motivationen her hen over de næste par måneder.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar