torsdag den 31. oktober 2013

Træning 31. oktober 2013

Morgen
Fysisk: kl. 08.15, 8 km (Varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første tur herfra morgenstunden, løb 5 minutter efter jeg var stået op - så var i sagens natur lidt træt og sløv i kroppen da jeg startede ud. Løb lidt på må og få i Skejby, de 8 kilometer blev snittet i 4.29 m/km. Alt i alt en morgentur som bare skulle overståes så jeg kunne komme videre i dagens program.
Aften
Fysisk: Kl. 22.30, 14 km (tempo intervaller)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på bånd, efter jeg var retuneret til Århus fra arbejde. lagde ud med at opvarme 6 km hvorefter jeg løb 2x3000 meter i snit 3.20 m/km med aktiv pause jog på 500 meter. Tempoet føltes egentlig ganske okay.... så det var bestemt positivt. samlet snit for de 14 km blev 3.55 m/km. Alt i alt en ganske fin trænings dag, og tredje dag i træk på +20km :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar