søndag den 23. januar 2011

Træning 23. Januar 2011

Fysisk: kl. 19.40, 12 km på dagen (Restitutions træning 13,5 kmt)

Generelt: 120 km for ugen, er absolut ny mængde rekord.... lækkert!!!! men er jo desvær gået hen og blevet syg her i fredags, så har desvær ikke fået løbet så meget "kvalitet" som planlagt.... har pga. helbredet måtte løbe samtlige kilometer her i weekenden i restitutions tempo, da jeg har prioriteret mængden fremfor kvaliteten. Næste uge skulle i følge planen gerne byde på 110 km. men sker der ikke fremskridt de nærmeste dage med min sygdom - bliver jeg nok nødtil, at nappe et par "fridage" så jeg kan komme helt oven på igen. for 110 km er faneme meget hvis de skal løbes i restitutions tempo..... og tvivler nu også på det vil have den store positive effekt på min form, men nu må vi se hvad det bliver til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar