onsdag den 24. maj 2017

Træning uge 20, 2017

Fysisk: 116 km (varighedsløb, fart og konkurrence)
Generelt: Ugen er forløbet planmæssigt og jeg har fået lavet en lille forøgelse i mængden, så det sammenlagt blev til 116 km. Herudover har jeg fået løbet en tempotur, lidt kort intervaller i løbet af ugen. Fredag og lørdag stod i restitutionens tegn da jeg skulle løbe Aalborg halvmarathon søndag. Dette løb gik ganske ok... og på en bakket rute hvor jeg løb solo hele vejen blev det til en tid på 1.11.3x og sammenlagt en 3. plads. blev desværre over spurtet af en Aalborg løber på de sidste 1000 meter hvor vi skulle zig zagge igennem "5000" andre motionister som kun løb 10 km på dagen.... kunne ikke svare igen på hans spurt desværre så måtte nøjes med 3. pladsen og 1000 kr. Lidt ærgeligt for følte egentlig jeg havde meget godt styr på løbet.... Men til gengæld flot løbet af den unge Aalborg knægt som vist satte PR med adskillige minutter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar