søndag den 11. juni 2017

Træning uge 22, 2017

Fysisk: 150 km (varighedsløb, fart og konkurrence)
Generelt: Endnu en dejlig løbeuge er kommet i benene, ugen blev sluttet af til det årlige Aarhus city halvmarathon som jeg løb for 6. år i trak. Jeg endte med at komme i mål på en 6. plads i tiden 1.12.43, ikke nogen prangende tid - men var også fuldstændig ligeglad med tiden i dag... skulle bare ud og "hygge", få en god oplevelse og ellers bare hente nogle bonus tids præmie penge. Desuden havde jeg en målsætning om at komme ind i top ti hvilket jeg haar gjort i alle de år løbet har eksisteret.
Ugen op til har budt på ganske normal træning med en lille øgning i mængden, det lykkedes mig med dagens løb at snige mig op på de 150 km - så det begynder altså igen at ligne bare lidt :-) herunder har jeg i ugens løb løbet en langtur, et fart pas og en tempotur foruden dagens city halvmarathon.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar