mandag den 19. juni 2017

Træning uge 24, 2017

Fysisk: 160 km (varighedsløb + fart)
Generelt: En uge som er forløbet efter planen, det blev til de planlagte 160 km med lidt indlagt fart og en langtur. Langturen blev dog til en ekstre lang Langtur - da jeg havde en helt masse tid jeg lige skulle have slået ihjel nede i Horsens inden arbejde, så det blev til en 50 kilometers tur i tirsdag på lidt under 4 timer..... det var vist såååån en tur man kalder "en tur fordi jeg ka' tur" :-) ellers en fin uge.
De kommende uger bliver nok med nedsat mængde da jeg rejser på 3 ugers ferie i Mexico med familien, så det bliver nok kun til et enkelt træningspas om dagen der over hvis alt går efter planen. vil nok forsøge at løbe en masse fart pas for at kompensere lidt for mængden og ikke mindst lige prøve at booste min iltoptagelse lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar