torsdag den 16. januar 2014

Træning 16. januar 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.30, 25 km (inkl. tempo)
Generelt: Som det nok ikke er gået nogen læser forbi.... så har vejret jo været ganske forfærdeligt hele dagen, derfor løb jeg indendør til formiddag - så jeg kunne få et nogenlunde godt kvalitetspas i bogen. efter en lang opvarmning på 14 km i tempo 4.17 m/km, løb jeg 6 km hårdt progressivt tempo..... startene i 3.30 og sluttene i 3.05 m/km. samlet blev de 6 km snittet i 3.22 m/km. Alt i alt var jeg ganske fint løbende - kan dog godt mærke de mange kilometer tager lidt på krafterne og gør mig lidt tung.
Aften
Fysisk: kl. 18.15, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens andet pas her til aften ude hos mine forældre i Trige på de mørke landeveje. Trods en yderst blæsende og vådt vejr - blev de 8 km logget i tempo 4.03 m/km. Var ganske okay løbende og for 4. dag i træk et godt styk over de 30 på dagen :-) bliver godt med en "rolig" weekend med nedsat mængde pga arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar