mandag den 6. januar 2014

Træning 6. januar 2014

Morgen
Fysisk: kl. 08.45, 25 km (varighedsløb)
Generelt: løb dagens første pas her fra morgenstunden af, var lige ved at kører ned i centeret da jeg vågnede og kiggede ud af vinduet.... det mindede aller mest om en rigtig rigtig dårlig dag i november. men besluttede dog at løb ud i vinden og regnen alligvel. Det blev ialt til 25 km i snit 4.16 m/km, jeg løb ned til engsøen og nappede et par runder og herefter ind omkring Risskov inden jeg sluttede af med lidt løb på må og få i Skejby. Alt i alt et ok pas i et frygtelig frygtelig vejr.... dejligt at komme hjem i bad bagefter og få varmen :-)
Eftermiddag
Fysisk: kl. 16.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Ringede her sidst på eftermiddag til min ven Mikkel for at få en løbe date i hus, han var heldigvis frisk - så jeg kunne få lidt selskab på dagens andet pas i et frygtelig vejr... dog ikke helt så slemt som i morges. Det blev til rolige 11 km i snit 4.20 m/km.... var ok løbende dog meget træt!!!! Alt i alt endnu en mandag i mængdens tegn.... tror efter hånden det er 6 uge i træk med omkring 36 km på en mandag :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar