mandag den 16. april 2012

Træning 16. april 2012

Fysisk: kl. 21.30, 6 km (varigheds løb)
Generelt: Frustreret... frustreret... og FRUSTRERET... må vist være dagens ord! træningen igår gik fint - har dog haft en let ømhed i ballen og baglåret - men intet alvorligt følte jeg. så da jeg fik fri fra arbejde tog jeg ned for at nap en halvtimes løb igen. det gik egentlig også fint de første 3-4 km men herefter begyndt min lægmuskel at gøre vrøvl igen - præcis som det var inden jeg holdte pause, så måtte stoppe efter 25 min let løb og 6 km i alt. Lægmusklen var total spændt op på ydersiden.... er ikke i tvivl om at grunden til at det spænder op er et eller andet som udspringer fra min balle, som så trækker først ned i baglåret og siden hen ned i lægmusklen. Den sidste uges tid af min pause har det eneste jeg har haft mærket til problemerne været lidt ømhed i ballen, og når jeg har trykket har det føltes lidt ligesom myose alla dem som man kan have i nak og skuldre... men nu efter 2 dage med roligt løb er jeg øm hele vejen ned igennem baglåret og lægmusklen igen. KÆFT DET STINKER!!!!!!!!! skal til fys i morgen... så lad os se hvad han siger til det, tvivler på at han kan gøre det store - men det kan jo være han kan råde mig til hvad jeg så skal gøre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar