onsdag den 18. april 2012

Træning 18. April 2012

Fysisk: kl. 15.45, 20 min (Varigheds løb)
Generelt: Igår var jeg så til Fys igen igen igen..... Han har "opgivet" mig... Ej vi snakkede lidt frem og tilbage og han gav mig en ny øvelser jeg kunne forsøge, men han var meget meget i tvivl om hvad og hvor det helt præcis var problemet sad - bortset fra han var sikker på det var oppe i bækkenet/lænnen. Han har derfor sendt mig videre til kiropraktor på mandag, hvor jeg så kan få lavet en undersøgelse. forhåbentlig kan vedkommende finde ud af hvad problemet er for er godt nok ved at være træt af det. Jeg holdte en fridag igår og var derfor nogenlunde ømhedsfri i stængerne så besluttede at jogge en tur i lokalområdet, i forgårs begyndte det at spændende helt vildt op efter et par og tyve minutter - så planlagde at stoppe efter 2o min i dag, for at undgå dette igen. De 20 minutters varighedsløb gik også ganske fint - og jeg var ikke mere øm efterfølgende end jeg var inden.... så det var jo positivt :-) hehe.... man må jo finde det positive frem - og iøjeblikket er 20 min uden problemer MEGET positivt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar