søndag den 29. april 2012

Træning 29. april 2012

Vægt: 74,3 kg
Fysisk: kl. 14.00, 16,5 km (Varigheds løb)
Generelt: Så var det jo så dagen, hvor jeg havde håbet på at skulle skrive et indlæg omkring ny PR på marathon..... det er jo stor Hamborg marathon dag i dag - men sådan skulle det ikke være desvær.... men tillykke med gennemførelsen og nogle ganske fine tider til de klubkammerater og bekendte som var afsted!!! For mit eget vedkommende er det yderst postivt at jeg nu har gennemført 2 hele uger oven på min skadesperiode, det er gået rigtig fint - har dog stadig lidt spændinger i baglåret/ballen.... men intet som gør jeg ikke kan løbe - og er ganske fortrøstningsfuld da det ikke bliver være efter endt trænings pas. Dagens træning bød på en længere rolig tur - Halfdan Balslev havde arrangeret med et pas andre fra klubben at vi skulle mødes kl. 14 ude ved stadion og derefter løbe 15 - 20 km i omkring 4.15 m/km. vi var 5 styk som mødtes derude og begav os en tur i marselisskovens bakkehelvede. Jeg følte mig ikke specielt godt løbende i dag - og måtte flere gange hive lidt efter vejret på bakkerne - men det blev da til 16,5 km i godt selskab og i et snit på 4.21 m/km, lidt langsommere end planlagt - men tilgengæld var der jævnt mange bakker!!!! også flere end jeg havde planlagt så jeg er mere end tilfreds med snittet :-) Alt i alt en god træning.... og ialt er det blevet til 86,5 km for ugen - hvilket jeg er ovenud tilfreds med.... håber fremgangen fortsætter i næste uge og at jeg komme +90 km påtrods af et par lange arbejdsdage, udover jeg gerne vil have et par gode tempomæssige pas håber jeg også på at få en længere lang tur i benene, gerne på plus 20.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar