lørdag den 21. april 2012

Træning 21. april 2012

Fysisk: kl. 19.00, 11,8 km (Varighedsløb)
Generelt: Kørte direkte ud til de gamle efter jeg havde fået fri fra jobs, her startede jeg med at løbe en rolig tur i Trige og omegn, fik blandt andet set steder i Trige skov som jeg ikke har set siden jeg var en bette purk og gik i Trige skole..... det var sku egentlig meget sjovt :-) træning bød på en gang rolig tur tempo, de 11,8 km blev logget i 51.42 og altså i et tempo på 4.23 m/km... en ganske hyggelig aften træning. og helbredet er stadig status q..... hverken bedre eller dårligere, så det er jo positivt at jeg stadig kan løbe uden problemer. I morgen står den på 15 timers arbejde, så ved ikke om jeg får futtet en lille tur i morgen - det må tiden vise, jeg skal i hvert fald bruge min formiddag i spjældet på at glo på Eurosport... det bliver sku spændende at følge både Faurschou og Them i London!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar