søndag den 15. april 2012

Træning 15. April 2012

Fysisk: kl. 15.00, 7 km (Roligt løb)
Generelt: Så kunne jeg ikke holde tålmodigheden tilbage længere, har holdt pause i knap 2½ uge, hvor jeg har været total inaktiv. hvilket jeg jo besluttede i sin tid - for at give kroppen helt ro til at komme sig. havde planlagt først at starte i morgen, men efter at have tilbragt formiddagen på sofaen i selskab af Livestreming fra Rotterdam marathon - kunne jeg simpelthen ikke lade hver med at snørre skoene og lunte en tur i det gode forårs vejr. Er bentøjet så normalt og klar igen.... er lidt i tvivl må jeg indrømme - har overhovedet ikke ondt og de 7 km roligt løb i dag blev også løbet uden nogen som helst problemer eller smerter. men er stadig lidt øm i min ene balle, hvad det er  aner jeg ikke.... men frygter at hvis jeg begynder at løbe lidt mere end roligt og lidt længere og lidt flere dage i træk, at det sætter sig igen, så jeg må prøve at starte roligt ud og lave en masse udstræk og se om jeg ikke kan komme stille og roligt i gang igen.... dagens lille tur gik i hvert fald ok og fint. bortset fra at formen er helt helt af H-til.... synes det var lidt hårdt at komme igang igen selvom jeg løb forholdsvis langsom, men det må vel være at forvente efter 2½ uges total inaktivitet og 1½ månede uden specielt meget løb, men mon ikke grundformen hurtig vender tilbage igen, hvis jeg ellers undgår problemer med bentøjet. det var i hvert fald lækkert og dejligt for psyken at komme afsted igen. For de sidste 14 dage har bestemt ikke været sjove.... og specielt slet ikke når man har kunnet følge med i at alle andre har, eller er igang med at de sidste forberedelser til Rotterdam/Paris marathon i dag, Boston i morgen, London næste weekend og Hamborg om 14 dage - For dælen jeg gad godt det var mig :-) men her fra skal der naturligvis ønskes held og lykke til alle dem som skal ude og give den gas, og ikke mindst til Mr. Roos i morgen i Boston, håber det kommer til at gå ham fantastisk påtrods af de vist eftersigende lover knap så godt løbevejr - og tillykke skal der også lyde til dem som har løbet nogle fantastiske tider i Rotterdam idag - faneme sejt løbet!!!! Beklager i øvrigt at jeg har været ligeså inaktiv med blog indlæg som med min træning den seneste tid - men har ikke lige magtet at skulle side og skrive "tude" indlæg...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar