torsdag den 26. april 2012

Træning 26. april 2012

Vægt: 75,1 kg
Fysisk: kl. 17.00, 15,5 km (Varighedsløb inkl. lidt let tempo)
Generelt: Hat total op tur over første veloverstået træning med 1900 knejterne i en månede!!!!!! Det var kanon at være tilbage...... dagens træning bød på tur ud i marselisskoven med lidt progressivt let tempo tilbage af stien langs vejen. Snittet for de 15,5 km blev 4.07 og de første 5 - 6 km blev løbet stille og roligt med omkring 4.20 hvor vi herefter satte lidt tempo på. da vi kom tilbage til M-Hallen efter 13 km, joggede jeg selv lige et par kilometer ekstra på "tøserunden" ude ved stadion. Generelt en rigtig rigtig fin træning, hvor jeg virkelig følte jeg var godt løbende.... motivation troen på at jeg kan komme tilbage i super form er jeg efterhånden ved at genvinde efter min skade har været på retræte de sidst halvanden uges tid. håber den positive udvikling fortsætter.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar