lørdag den 28. april 2012

Træning 28. april 2012

Vægt: 73.7 kg
Fysisk: kl. 17.15, 10 km (5 km tempo)
Generelt: Havde egentlig planlagt at tage med på 1900 turen og få løbet de 23 km - men kom desvær til at sove for længe, ups..... men hva fannn det er jo weekend :-) Tog i stedet ud og fiskede et par timer med min far her til eftermiddag, efterfølgende løb jeg en tur i Trige og omegn. opvarmede et par kilometer hvorefter jeg løb 5 km hårdt tempo løb afsluttede med at afjogge 3 km. De 5 km tempo løb blev logget i tiden 17.25 minutter - måtte dog stoppe ca 20 - 30 sekunder efter 3,2 km da mit snørre bånd var gået op :-( men bortset fra det så var tiden meget meget tiflredstillende. taget min form i betragtning. Det var i øvrigt forbandet hårdt og jeg blev halv dårlig på de sidste par hundrede meter... så den fik altså fuld skrald i dag :-) God tempo tur hvor jeg fik testet mit ny indkøbte par AdiZero Boston... De sad virkelig godt på foden og egner sig bestemt rigtig godt til de hurtigere træningsture. Har tidligere haft en model af Boston udgaven - men synes denne sidder meget meget bedre på mine føder. så dem skal jeg nok blive rigtig glade for :-) Håber at få en lidt rolige og længere tur i benene i morgen nu når det ikke blev idag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar