fredag den 27. april 2012

Træning 27. april 2012


Tak til InSport og Adidas
Vægt: 74,1 kg
Fysisk: kl. 10.00, 10 km (restitutions løb)
Generelt: Dagens træning blev løbet sammen med min aller aller bedste ven Mikkel Andresen som er ved at træne op til Nykredit halvmarathon her i Århus d. 3 juni, han skulle løbe 10 km inkl. 3 km tempo... hans tempier passer meget godt med mit restitutions/roligt tempo - så da vi begge havde fri fik jeg lokket ham med ud i Marselisskoven. vi opvarmede først 6 km i omkring et snit på 4.40 m/km på bakkerne og stierne inde i skoven, herefter løb vi de 3 km tempo han havde på programmet på asfaldt stien på vej tilbage igennem skoven. De 3 km blev logget med 4.05 - 4.15 - 4.06, vi afsluttede med at afjogge en enkelt kilometer. Fin og rolig træning for mit vedkommende, og god træning for min ven.... rigtig hyggeligt at løbe en tur med ham :-) var lidt øm i benene i dag efter den forholdsvis hård træning igår med 1900.... overvejer at tage med på en ud/hjem bustur med 1900 motion i morgenformiddag... her kan man blive smidt af på vejen ud efter 13-16-23 og 29 km, hvorefter man så skal løbe hjem til M-hallen.... overvejer kraftigt at hop med på 23 km turen... men nu må vi se :-) Eftermiddagen blev brugt på cafe besøg sammen med min løbemakker og efterfølgende en tur i Insport, hvor der blev handlet lidt tøj og et enkelt par nye sko (Adizero Boston), herudover blev der bestilt et par shorts og en singlet hjem til sommerens konkurrencer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar