torsdag den 19. april 2012

Træning 19. april 2012

Fysisk: kl. 15.30, 8 km (5 km tempo løb)
Generelt: Wuhuuuu!!!!!!! benene var ganske fine i dag, selvom jeg futtede en lille tur i går - jeg havde en kæmpe lyst til at prøve at løbe lidt tempo løb i dag, så tog chancen og besluttede mig for 5 af slagsen, hvis kroppen altså ikke brokkede sig undervejs. Jeg løb progressivt den første km for lige at komme igang - denne blev logget i 4.01 m/km herefter satte jeg tempoet i vejret og endte med at få 5 km i 18.50. Afsluttede med at lunte 3 km afjog rundt på et stort græsareal i 5.00 m/km. så i alt 8 km på dagen. Super super SUPER træning....... er lige som igår ikke mere øm bagefter en før jeg gik igang og har overhovedet ikke nogen spændinger ned igennem benet, kun let ømhed i balle og læn. Tør næsten ikke være for optimistisk - men set ud fra de sidste 2 dage er jeg i klar fremgang... og indtil kroppen siger andet planlægger jeg at fortsætte med 20  - 30 min løb dagligt - og tempoet må så være bestemt ud fra dagsformen og hvad kroppen siger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar