fredag den 20. april 2012

Træning 20. april 2012

Fysisk: kl. 22.00, 7,2 km (let tempo løb)
Generelt: Endnu et pas og det 3. i træk uden nævne værdige problemer, kæft det er dejligt - dog stadig lidt ømhed!!!! Efter jeg fik fri skyndte jeg mig at klæde om, så jeg kunne komme en tur udover Enner mark, løb en lille tur ind omkring Lund inden jeg returnerede til spjældet, hvor jeg skal overnatte - da jeg har vagt igen i morgen. De 7,2 km blev logget med et snit på 3.57 m/km... er meget tilfreds med tempoet som føltes komfortabelt. vil forsøge næste gang jeg skal ud og løbe at sætte tempoet en anelse ned og så se om jeg ikke kan komme ud på 10 - 12 km, hvis benene er ok i morgen bliver det i morgen aften - ellers først søndag aften når jeg har fri. Det er i øvrigt 5 gang i træk jeg løber udendørs... hehe - er efter utallige opfordringer fra folk med noget mere løbe og trænings erfaring end jeg selv, blevet enig med mig selv om, at det vist er påtide at gemme løbebåndet lidt af vejen. man skulle eftersigende blive både en bedre og stærkere løber af at komme en tur ud på stierne, asfaldten og specielt i skoven :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar