mandag den 28. september 2015

Træning 28. september 2015

Fysisk: Kl. 18.00, 6 km (restitution)
Generelt: Dagen der på.... Hjemvendt til Dk igen efter en forrygende weekend i Berlin!!! Update omkring løbet igår vil tilgå  inden længe når jeg lige får tid og overskud til at nedfælde nogle ord herom. Så kort om dagens træning. Det blev til en yderst rolig tur hjemme hos mine forældre i Trige hvor jeg havde gemt mig væk i en skov, så der ikke var for mange tilskurer til min lettere akavedet løbestil. Det blev samlet til 6 km i snit 4.50 m/km, bortset fra den første kilometer som blev snittet i lige under 6.00 tempo, var jeg overraskende godt løbende. Faktisk bedre løbende end jeg nogensiden har været før efter en marathon - jeg er selvfølgelig øm hist og her og har nogle trætte og spændte lår muskler, men overhovedet ikke i samme omfang af hvad jeg er vandt til, SÅ DET ER MEGA DEJLIGT :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar