onsdag den 9. september 2015

træning 8. september 2015

Morgen
Fysisk: Kl. 05.30, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet nede i spjældet inden jeg skulle møde på jobs. Det blev blot til en rolig tur på bånd i snit 4.26 m/km, var ganske ok løbende.
Aften
Fysisk: kl. 21.40, 16 km (tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet efter jeg havde fået fri, efter en længere opvarmning løb jeg 5 km tempo på bånd i lidt under mit halvmarathon pace. var ikke synderligt godt løbende - men var allerede uoplagt under opvarmningen, så tager det stille og roligt med det og giver skylden på et par hård trænings dage siden i søndags samt tidspunktet på dagen. eneste postitivt ved dagens pas var at jeg var væsentlig bedre løbende på tempo delen end opvarmningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar