fredag den 13. juli 2012

Træning 13. juli 2012

Fysisk: kl. 08.45, 14 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter en gang massage ude i Højbjerg, futtede jeg en times tid i Marselisskoven, det blev i alt til 14,2 km i snit 4.16 m/km. De første 5 kilometer var jævnt langsomme da det blev til noget halvt trail løb. løb nemlig på de mudrede stier ud igennem skoven og på stier som slet ikke fandtes nogle steder... så det var ganske underholdende og sjovt. da jeg kom ud til moesgaard løb jeg bare tilbage af asfaldt stien igennem skoven - så der var en del mere tempo på. fin og god træning i dag.
Til Info: Så har jeg dags dato færdiggjordt mit trænings program fremmod Frankfurt marathon d. 28 oktober 2012. Hvis nogle af mine bloglæsere kunne have interrese i at se det - så er i velkomne til at skrive jeres email addresse, som kommentar til dette indlæg eller skrive mig en mail på k_ hagensen@hotmail.com så vil jeg sende det vedhæftet som word dokument. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar