mandag den 9. juli 2012

træning 9. juli 2012

Eftermiddag
Fysisk: kl. 13.15, 11 km (Varighedløb)
Generelt: Dagens første tur blev en gang rolig varighedsløb, 11 km  med 4.17 m/km. vågnede kl. 13.00 efter min sidste nattevagt i denne omgang, og begav mig straks herefter ud på dagens første tur. havde lidt travlt da jeg skulle ud til en ven og hans kæreste og klippes lidt senere. men nåede det hele og fik 11 km i bogen.

Aften

Fysisk: kl. 21.00, 12 km (Varighedsløb)                         Generelt: Dagens andet træningpas blev løbet her sidste på aftenen, stræber efter minimum at have 6 timers "hvile" imellem når jeg løber dobbelt pas, hvile er dog en umulighed i øjeblikket da vi går og knokler i min søster og hendes families nye hus. så har brugt små 5 timer der oppe her hele eftermiddagen og aftenen på at rive ned og "smadre" :-) så var lidt træt i kroppen. havde ellers planlagt at jeg ville løbe lidt korte intervaller - hvilket jeg droppede da jeg ikke følte mig helt frisk. det blev istedet til 12 km i 4.11 m/km. Som billedet viser - burde jeg have haft svømmeføder, snorkel og dykkerbriller med - det væltede i hvertfald ned da jeg var kommet godt afsted, så blev temmelig våd og halv tung. men det var lunt og vinden var ok - så det gjorde ikke det store. det var faktisk en ganske glimrende og god tur. jeg løb en tur ind omkring Risskoven og tilbage langs stranden.... selvom jeg var træt inden jeg startede endte det med at blive rigtig godt og jeg  havde adskillige kilometer midtvejs under 4.00 tempo. i alt er det blevet til 23 kilometer i dag, da jeg tager til Thailand på lørdag misser jeg søndags træningen, så planlægger, at løbe dobbelt pas igen onsdag for, at få en tilfredstillende mængde på ugen, gerne omkring de 120 ligesom i sidste uge.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar