tirsdag den 17. juli 2012

Træning 17 juli 2012

Fysisk: kl. 17.45, 12 km  (interval)
Generelt: Så blev det tid til andet træningspas her i varme helvede på Koh samui.... efter at have tilbragt dagen på stranden og ved poolen var jeg lidt lettere sløv og "groggy" og havde lidt svært ved at få taget mig sammen til at komme afsted.... men afsted kom jeg. opvarmede er vel så meget sagt... for det var jeg vist i forvejen, men start joggede lige et par kilometer for at få gang i benene inden jeg ville løbe lidt intervaller på gefühlen. lagde ud med 2 kilometer tærskel interval i 10 kilometer pace (6.39) selvom det var varmt gik det udemærket - men havde svært ved at overskue længden.... så lavede hurtigt planerne om til at løbe 1000 meter intervaller istedet for..... hvilket jeg løb 3 af i henholdsvis 3.05 - 3.20 - 3.09.... alle med 1 km mellemjog i ca. 5.00 tempo. Ruten var lettere kuperet så det var ikke så nemt at løbe stabile interval tider, men jeg er mere end tilfreds med tempoet, taget mit energi niveau og de klimatiske forhold i betragtning. Alt i alt et glimrende træningspas med god fart på..... så må vi se hvad det bliver til i morgen. har overvejet for sjovs skyld at prøve at løbe lidt barfodsløb i strand kanten på et tidspunkt. ikke fordi jeg tror det vil have nogen positiv betydning for min træning - men nok mere bare fordi jeg kan - og fordi det er sjovt engang imellem at prøve noget nyt, men nu må vi se.............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar