lørdag den 28. juli 2012

Træning 28 juli 2012

Fysisk: kl. 16.00, 15,1 km (varighedsløb)
Generelt: Sidste pas for denne gang i tropiske omgivelser... det blev til rolige 15,1 km i snit 4.29 m/km. Fint afsluttende trænings pas - hvor jeg egentlig bare nød turen og sugede til mig af de fantastiske omgivelser jeg har været så heldig at få lov at træne i de sidste 14 dage.... I morgen står den på rejsedag og i over morgen er jeg tilbage til vante omgivelser og den "røv kedelige" Egå engsø :-( hehe...... men bortset fra det bliver det nu dejligt nok at komme hjem til et lidt mere tempereret klima, som alt andet lige er mere optimalt. i øvrigt tager jeg hul på mit "marathon program frem mod Frankfurt marathon når jeg kommer hjem.. hvilket vil sige mandag... det bliver rigtig rigtig spændende og føler virkelig at udgangspunktet er rigtig godt efter et par fine trænings uger her i Thailand. Hermed vil jeg benyt mig af lejligheden til at takke af her fra Thailand, og med en masse god træning, masser af oplevelser, hygge med familien vil jeg sige Mojn til Gong Gong land og så ses vi i DK  - lur mig om jeg ikke engang vender tilbage til dette fantastiske land en gang i fremtiden!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar