fredag den 6. juli 2012

Træning 6. juli 2012

Fysisk: kl 13.50, 11 km (Restitutions løb)
Generelt: Skulle allerede op efter kun at have sovet 5 timer efter min nattevagt, så var ikke i total hopla da jeg skulle til massage idag ude i Højbjerg. men havde dog alligevel lige pakket løbetøjet med så jeg kunne udnytte at jeg var i nærheden af Marselisskoven :-) umiddelbart efter jeg havde fået massage løb jeg en tur i skoven - havde dog fået det helt forkerte tøj på til dette forfærdelige regnvejr.... nemlig løse langbukser og en løbetrøje som begge kom til at veje 40 kg allerede efter 500 meter da jeg var gennemblødt. hvilket var lidt træls for følte mig egentlig ganske frisk i benene efter gårsdagens intervaller.... men tøj valget sammenholdt med vejret gjord jeg tabte lysten lidt - så endte med bare at futte 11 km i 4-40 m/km tempo - så altså en super god restitution tur i skoven :-) mødte i øvrigt en fra 1900 som var på "cykeltur" så fik lidt selskab på et lille styk af turen.... Ok træning trods det miserable tempo - men så er jeg garanteret tip top frisk til en god langtur i morgen eller søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar