lørdag den 23. juli 2016

Træning 22. juli 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 05.30, 12 km (restiution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen på båndet nede i fængslet, inden jeg skulle jobbe. Kroppen begynder at være lidt i slidt, men nok mest fordi jeg ikke får sovet så meget i øjeblikket - da jeg har gang i en arbejdsuge på 95 timer i fængslet.... og når jeg så tilmed skal træne inden og efter jeg møder, koster det altså lidt på søvnen. så derfor blev morgenens pas løbet helt roligt i et snit omkring 4.40 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 13 km (tempotur)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her sent til aften efter fyraften. startede ud med 4 km hurtig opvarmning i snit 3.55 hvorefter jeg hamrede 8 km tempo på båndet i snit 3.13 m/km. Var generelt rigtig godt og letløbende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar