mandag den 30. maj 2011

træning 30 maj. 2011

Fysisk: kl. 15.00, 5 km på dagen (restitutions løb)

Generelt: Beklager at der er lidt stille her på bloggen i de her uger, men løber som sagt lyst betonet, og det er ikke meget lige i øjeblikket - da jeg prioritere afslapning af benene, hehe :-) kom også til skade med min ene skulder i fredags da jeg var på job, så den har lige fået lidt ro her hen over weekend, og er stadig meget meget øm i den, så ikke helt vildt nemt at løbe med.... men når det nu skulle være - så er tidspunktet godt planlagt. Dagens løb var vist bare en gang rolig restitutions løb, kan stadig mærke sidste søndags marathon i benene, så ind til videre lunter jeg videre og tager det med ro.... satser på at få strikket et program sammen i løbet af den her uge, så jeg så småt kan starte op i næste uge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar