torsdag den 13. juni 2013

Træning 12. juni 2013

Fysisk: kl. 17.30, 15 km (tempo løb)
Generelt: Dagens træning var henlagt til Bike & Run staffetten i Århus, en slags firma stafet alla DHL, bare hvor det er en kombination af løb og cykling. Henholdsvis 3 x 5 km og 2 x 13 km cykling på skift. Min far og Jeg lavede vores eget 5 mands hold..... FED måde at være sammen med min fatter på - og et perfekt match til denne slags stævne, han er nemlig en yderst habil cykelrytter. Jeg selv løb mine 3 x 5000 meter på 17.46 - 17.06 - 17.42 adskilt af omkring 25 minutters pause imellem hver.
Vores værste konkurrent var fra firmaet UNIKA, som havde en af mine gode løbe kammerater på holdet, nemlig Alexander Le fevre. han skulle "kun" løbe 2 ture på deres hold. Så planen for min far og jeg var at jeg skulle skabe "hullet" på vores 2' løbetur, hvor deres sidste løber skulle i krige. på denne tur lykkedes det mig at skabe et hul på omkring 4 minutter, og herfra skulle sejren bare køres sikkert hjem, dog valgte min far at ta et styrt på cyklen da vejene blev voldsomt glatte, da det startede med at regne, han kom dog hurtigt op på jernhesten igen uden der var sket det store. Præmien for dagens strabasser var sponsoreret af adidas og bestod af diverse tasker og arm holdere til telefoner..... og da præmien var beregnet til 5 person..... var der altså adskillige til os hver :-) Alt i alt en pisse god og hyggelig aften med min far... og herudover en rigtig god gang træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar