søndag den 2. juni 2013

Træning 2. juni 2013

Morgen
Fysisk: kl. 09.00, 8 km (Restitution)
Generelt: En rolig morgentur i skejby og omegn, det blev til 8 km i snit 4.32 m/km. Jeg var en anelse træt efter gårsdagens lange pas med intervaller. plus jeg løb lige efter at være vågnet, hvilket ikke gjord det bedre. men ok rolig mrogen træning.
Aften
Fysisk: kl. 19.30, 6 km (Restitution)
Generelt: Dagens andet pas, var endnu en yderst kort tur i skejby og omegn, de 6 km blev snittet i 4.33 m/km. Jeg var meget tung i kroppen (maven) efter, at have været til barnedåb hele dagen og fyldt mig med helstegt pattegris og softice bar :-) men alt i alt en ok trænings dag, som har bestået af lidt restitutions løb. Generelt har ugen budt på 107 km i samlet snit på 4.05 m/km. lyder umiddelbart ikke af meget men har haft et par gode interval og tempo pas, og har modsat holdt tempoet langt under normalt på mine mellem dage. Den kommende uge kommer til at midne meget om den foregående.... skal løbe to "trænings" konkurrencer - nemlig Aarhus City halvmarathon næste søndag, og på onsdag grundlovs dag løber jeg 10 km til Horsensløbet, hvor jeg skal ned med en del fra mit arbejde af. Jeg har ikke de store forventninger til nogen af løbende udover, at det skal være god hård træning......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar