mandag den 17. juni 2013

Træning 17. juni 2013

Fysisk: kl. 05.45, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Har desvær været halvsløj de sidste par dage..... lidt ondt i halsen, hovedepine, enormt træt, skiftesvis froset og svedt.... så det har været træls med træls på. besluttede derfor at holde fri igår da jeg kom hjem fra arbejde kl. 19, og istedet gå nogenlunde tidligt i seng.
Stod så op til morgen kl. 05 istedet for og kørte ned og nappede 10 km på bånd inden jeg skulle møde. Benene var super friske, hvilket også ville være underligt andet efter 3 rolgie dage. Helbredet er i fremgang.... så det er positivt, håber jeg når at komme oven på til torsdag, hvor jeg gerne skulle løbe 5000 meter på Århus Stadion. Hvad kan være årsagen til det skrantende helbred - mit eget bud på være 4 "semi" konkurrencer på 8 dage plus manglende søvn her i starten af ugen nogle dage i træk.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar