onsdag den 19. juni 2013

Træning 19. juni 2013

Fysisk: Ingen træning pga. sygdom
Generelt: Troede mandag at jeg var ved at få det en anelse bedre efter et skrantende helbred hele weekenden, men natten til tirsdag og i løbet af tirsdagen havde jeg det mega elendigt!!! målte for første gang min temperatur tirsdag formiddag hvor den sagde 38,9 og ved 15 tiden var den 39,5.
Da jeg skal på ferie fredag besluttede jeg mig for at ringe til lægen om morgen for, at se om hun lige kunne give mig et eller andet som kunne speed helbreds processen lidt op.... så efter at have været ved doktor manden fik jeg udskrevet primcelin 800 mg. og sammen med lidt smertetstillende pamol og ibuprofen har det taget det værste - så her onsdag er feberen væk,,,, forhåbentlig for good :-) er dog stadig smadret i kroppen.... så har måttet melde afbud til det ABC stævne, hvor jeg skulle have løbet 5000 meter i morgen. Lidt træls da det var et højprioritets løb i min sæson plan, lige inden jeg skulle på ferie og derefter tage hul på endnu en 12 ugers specifik trænings plan, med fokus på top i september. Træls.... men sådan er det en gang imellem - måske jeg kan få presset en ny 5000 meter ind på et tidspunkt i løbet af sommeren, for vil virkelig gerne have givet min PR et ordentlig nøk ned af - hvilket jeg ved jeg kan på den rigtige dag og med en startliste som det der konkurrere i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar